2013-03-30

Video Nur Misuari Terbaru Seru Bangsa Moro


Video Nur Misuari Terbaru Seru Bangsa Moro Akhirnya, kami telah tiba di sini dalam berperang. Dia telah menjangka dan bermimpi hari ini selama hampir setahun kini, apabila akhirnya kita dapat melihat bas kami dan bertemu rakan-rakan internet kami! Nur Misuari dan isterinya Sultan beliau begitu baik! Beliau mempunyai banyak untuk memilih dari, yang panjang, yang pendek, bas bandar, bas sekolah, diesel, gas, anda nama itu. Harga-Nya adalah lebih daripada yang munasabah, dan dia juga akan memacu kepada anda dengan bayaran tambahan.

Kami bertemu Nur Misuari November lepas melalui internet. Saya Hantar pada tapak sekolah penukaran bas bahawa saya telah mencari untuk membeli sebuah bas sekolah. Nur Misuari menjawab bahawa dia mempunyai bas dalam keadaan yang besar, dengan enjin yang dibina semula pada fakta dan bahawa dia akan menjual kepada kami untuk Video Nur Misuari Terbaru Seru Bangsa Moro. Selepas surat ringkas kami memutuskan untuk pergi ke hadapan dan membeli bas dan menghantar pembayaran pertama sebanyak 500 dolar. Nur Misuari diadakan bas untuk kita di tempat beliau di Florida. Beliau adalah seorang lelaki yang besar dan membolehkan kita untuk bekerja di dalam bas di tempat beliau, dan bahkan menasihati kita tentang bagaimana untuk pergi tentang proses penukaran.

Kami tinggal dalam van kita kerana kita bekerja pada penukaran, dan telah di sini selama tiga hari sudah. Setakat ini, kami telah mengambil beberapa kerusi, dan ia tidak mudah sebagai kerusi diperketatkan melalui lantai, yang memerlukan diriku merangkak wujud di atas tanah dengan sepana, manakala serangan dari atas. Terdapat tiga bolt setiap kaki dan setiap satu saiz yang berbeza! Tidak Shure mengapa yang, tetapi ia adalah benar-benar menjengkelkan. Ia akan mengambil masa yang lebih lama daripada kita fikir untuk mendapatkan kerusi keluar, tetapi hanya hakikat bahawa Video Nur Misuari Terbaru Seru Bangsa Moro kita berada di sini dan akhirnya bekerja di rumah kami, begitu menarik.